Bolivia

26 september 2014 - La Paz, Bolivia

Nu op naar Bolivia. Na een mooi rit langs titicacameer werden we op on houd omdat de filter van de bus er mee ophield. Na een ruim anderhalf uur konden we eindelijk naar de grens rijden. Daar aangekomen eerst de overige soles omgewisseld naar Bolivianos. Na dat iedereen langs de ambassade was geweest waren we eindelijk officieel in BOLIVIA!!!!

Na nog 8 kilometer te rijden waren we in Copacabana, nee niet het bekende strand in Brazilië, maar gewoon een toeristisch dorpje in Bolivia. Erg leuk om te verblijven met op een berg, genaamd Calverio, een pracht uitzicht op Copacabana als het prachtige Titicacameer.

Nabij heb je het eiland Isla del Sun, men zegt dat daar de zon is ontstaan? ??? Na een wandeling van bijna 4 uur met wederom mooie uitzichten. Weer terug naar Copacabana.

Op naar La Paz. In het begin moesten we nog een stukje varen. De bus in soort gebouwde vlot en passagiers in klein bootje. Dat was wel een keer geinig om mee te maken hoe dat gaat
Daarna zaggen we het laaste stukje van de Titicacameer!!!
Eenmaal in de voorsteden van La Paz was al chaotisch te noemen. Toen we eenmaal de vallei in reden waar de hoofdstad in ligt, zag echt goed dat onwijs groot is. Huizen die tegen de hellingen op zijn gebouwd.

1. Anita:
    28 september 2014
    Hoi ,leuk weer je blog te lezen,weer leuke foto, krijgen het idee dat we een beetje mee zijn ,,grappig je te zien in die bolivians kledy !!staat je prima !nu verder genieten van mooie uitzichten en steden !!lfs xxx